Ana Sayfa » , , » Yeni Yılın En Süper Kredi'si

Yeni Yılın En Süper Kredi'si

Malum, yılbaşı geldi masraflar arttı.
Hediyesiydi, tatiliydi, eğlencesiydi derken
cepte yine para kalmadı...
Diyenlerdenseniz aramıza hoş geldiniz :)

Ben de birkaç gün öncesine kadar kafamda bu düşüncelerle boğuşuyordum. Ta kiii Yapı Kredi’nin yılbaşına özel,
Süper kredi kampanyasıyla karşılaşana dek!

Kredi almak aklımdan geçmişti ama ne yalan söyleyeyim;
pek de alasım yoktu. Ancak günde 10 TL’ye
9.000 TL verdiklerini öğrenince hemen kafadan başvurdum!

Düşünsenize bi’, günde 10 Lira nerelere gitmiyor ki!?

Hemen başvurayım dedim. Kiii o da çok kolaymış!
Bireysel yazıp 4411’e bir mesaj attım,
9.000 TL yılbaşı kredisini kaptım :)

Üstüne bi’ de Şampiyonlar Ligi topu kazandım!
Kredi alırken bu güzel orta nerden çıktı diye
soranlara hemen söyleyeyim;
Yapı Kredi 10-25 Aralık tarihleri arasında her gün Süper Kredi’ye başvuran ilk 100 kişiye Şampiyonlar Ligi topu hediye ediyor!

Hani yeni yıla nasıl girersen öyle geçer derler ya;
Ben yeni yıla Süper Kredi sayesinde
kafam gayet rahat giriyorum!

Darısı hepinizin başına...



 
Bir boomads advertorial içeriğidir.

0 yorum :

Yorum Gönder

Bu yazıyı okudunuz mu
 
Ana Sayfa | Reklam Ver | İletişim
Copyright © 2013. SGK Bilgileri - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..

-->